بلاگ
مجوز ثبت رسمی نهاد داوری توسط انجمن شرکت های نرم افزاری (آشنا)

انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری، در دو سال گذشته بر اهمیت و استفاده از ظرفیت داوری در قانون دادرسی مدنی تأکید بسیار داشته و تاکنون شرکت‌های متعددی با گنجاندن مرکز حل اختلاف انجمن آشنا در قراردادهای فی‌مابین خود با کارفرمایان به هنگام بروز اختلاف از این خدمات تخصصی بهره‌مند گردیده‌اند

بیشتر بخوانید
پرداخت یاری، گذشته - حال - آینده

مصاحبه مديرعامل شرکت يارگان (پرداخت یار يارپي) با مجله بانکداری دیجیتال

بیشتر بخوانید
چالش رشد و توسعه اقتصادی

اعتقاد به دگرگونی و پیشرفت، اصلی اساسی است. اما آیا اعتقادی بی پشتوانه بدون در نظر گرفتن واقعیت های دنیای امروز، برای میلیون ها انسان چشم انتظار کافی است؟ این یادداشت، سعی بر آن دارد که در ابتدای مسیر از منظر اقتصادی یکی از مهمترین چالش های بشر را به تصویر کشد: ماندن، چگونه زیستن و جهانی یکپارچه.

بیشتر بخوانید
پرداخت های موبایلی چگونه باعث تغییر خدمات هتل داری و صنعت غذا می شود

با پیشرفت تکنولوژی توسعه نرم افزارهای موبایلی، به معنای واقعی کلمه تبدیل تلفن همراه هوشمند به یک کارت اعتباری به سادگی امکان پذیر شد. تعجبی ندارد که هتل ها و رستوران ها نسبت به مشاغل دیگر، در ایجاد ابتکار عمل برای آسودگی و راحتی مشتریان، اولین باشند.حال بررسی می کنیم که ایندو صنعت چطور از پرداخت های موبایلی استفاده کردند و چگونه از این تکنولوژی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید
تکنولوژی و تغییرات در فرایند های سازمانی2

محیط تولید همواره متغیر و محرک امروزه نیاز به پاسخگویی سریع تر به تغییرات در بازار نوآوری محصولات و رویدادهای زنجیره تامین دارد. در چنین محیطی بی اطلاعی، یکی از تهدیدهای سازمان هاست. مدیران باید چگونگی دستیابی سازمان به اهداف استراتژیک خود را مشخص سازند.

بیشتر بخوانید