5 نشانه در مورد فرا رسیدن زمان سرمایه گذاری در تهیه اپلیکیشن موبایل برای کاهش فشارکاری
خانهبلاگ5 نشانه در مورد فرا رسیدن زمان سرمایه گذاری در تهیه اپلیکیشن موبایل برای کاهش فشارکاری

برای افرادی که هنوز بصورت سنتی از موبایل استفاده می کنند مانند افرادی که در مسیرهای مختلف رفت و آمد می کنند تا کالاهایی را تحویل دهند یا افرادی که با دسترسی از راه دور با سایت کارخانه کار می کنند، این مقاله درباره چند نشانه در این باره که زمان استفاده از اپ های موبایلی برای راحتی کارشان، فرا رسیده است، بحث می کند.

سختی برنامه ریزی

اینکه تیم کاری یا حجم کاری شما رشد کرده باشد، خبر خوبی است. اما الان تیم کاری شرکت شما در حال تلاش برای برنامه ریزی برای شغل ها و تحویل کالاها می باشد. بر اساس تجربه ما، می دانیم که اتمام پروسه برنامه ریزی براساس سیستم کاغذی، بسیار آرام و ناکارآمد می باشد. بعنوان مثال، یکی از مشتریان ما بنام Patterson oil، توانسته است که زمان سپری شده برای برنامه ریزی را با معرفی یک راهکار کار با موبایل، تا 50 درصد کاهش دهد. نه فقط به کاهش فشار وظایف سنگین کمک می کند، بلکه برای بهتر شدن خدماتی که به مشتری داده می شود هم کمک می کند. و حالا مشتریان یک پیام هشدار متنی، در مورد اینکه چه زمانی برای تحویل کالای آن ها برنامه ریزی شده است، دریافت می کنند.

وقتی با تکیه بر سیستم کاغذی برنامه ریزی انجام شود، برقراری ارتباط با کارکنان برای اعلام آخرین تغییراتی که مربوط به کار آن ها می شود، خود یک مسئله مشکل ساز است. برنامه ریزی موثر برای کارهایی که آخرین دقایق باید انجام شوند با توجه به اینکه شما اطلاعات کمی درمورد اینکه کارکنانتان کجا هستند و چه کارهایی را به اتمام رسانده اند، می تواند سخت باشد. یک راهکار موبایلی می تواند این ابهام را با ردیابی مکانی و زمانی، همگام سازی خودکار تاریخ و مکان دفترچه های شغلی که مهر شده اند با دفتر اصلی شرکت ، حذف کند. این بدان معنی است که شما نسبت به تمام امور یک دید کامل دارید و می توانید به نزدیک ترین کارکنی که برای کار از موبایل استفاده می کند، کارهایی را اختصاص دهید و این پیام مستقیما به اپلیکیشن دستگاه موبایلشان می رود.

مزیت دیگر استفاده از راهکار موبایلی هنگام برنامه ریزی این است که کارکنان شما که برای کارشان از موبایل استفاده می کنند دیگر نیازی ندارند که به شرکت بیایند تا دفترچه های شغلی را جمع آوری کنند. تمام اطلاعاتی که مورد نیاز است مستقیما به اپلیکیشن تلفن هوشمندشان ارسال می شود، و به همین صورت، تمام اطلاعات مربوط به این زمینه به شرکت فرستاده می شود. این زمان بی حاصلی که صرف رفت و آمد کارکنان در شروع و پایان روز کاری می شود را حذف می کند.

عدم دید کافی از نحوه انجام کار

به اندازه همان مقداری که به تیمتان اعتماد دارید، بدون یک راهکار موبایلی، شما هیچ نظری راجعبه اینکه زمینه کاری کارکنان شما چیست، روی چه چیزی کار میکنند یا اینکه با چه استانداردی کارشان تمام شده باشد، ندارید. با یک راهکار موبایلی، شما یک دید کاملی از کارکنانتان کسب می کنید. این مسئله، مسئولیت را زیاد می کند اما به شما این اجازه را می دهد تا یک سطح بهبود یافته ای از خدمت به مشتری را ارائه دهید. حال وقتی که مشتریان با شما تماس می گیرند، شما قادر هستید تا یک جواب دقیق در مورد اینکه چرا همکارتان تاخیر کرده یا اینکه چطور بسرعت بتوانید به شخصی در بیرون دسترسی پیدا کنید تا یک کار فوری و مهم را انجام دهد، بدهید.

تاخیر یا کندی ارائه صورت حساب

جریان پرداخت نقدی برای هر کسب و کاری مهم است. وقتی که تکیه بر اساس سیستم کاغذی دارید، اعضای اداره شما قادر به پردازش صورت حساب هایتان نخواهند بود مگر اینکه دقیق باشند، دفترچه های شغلی ناقص به دفتر اصلی  شرکت بازگردانده می شوند. اگر یک کاری برای هفته ها یا حتی ماه ها ادامه پیدا کند می تواند منجربه تاخیر در ارائه صورت حساب و پرداخت شود. با یک راه حل موبایلی، شما فرم های کارهای انجام شده روزانه را دریافت می کنید و بنابراین حتی برای کمک به بهتر شدن جریان پرداخت نقدی، می توانید شروع کنید به تولید صورت حساب همان روز.

انطباق و سازگاری

وقتی کارکنانتان مشغول اند، پر کردن فرم های ایمنی یا تکمیل فرم های خودرو ها همیشه اولویت شماره یک آن ها نیست. دیجیتالی کردن این فرم ها را، یک گام اجباری از روند کاری آن ها در نظر بگیرید. این تضمین می کند که سوابق شما(مواردی که قبلا ثبت کرده اید) به روز و کاملا سازگار و منطبق است.

بالا رفتن هزینه کاغذ

نه تنها شما نیاز به محاسبه هزینه کاغذ خریداری شده برای دفترچه های شغلی هستید، بلکه یک فضایی را در شرکت نیاز دارید تا آن ها را ذخیره کنید. به علاوه، شما باید زمان و پولی که بابت دستمزد ورود دوباره اطلاعات پرداخت می شود و مدیری که مرتبط با سیستم کاری کاغذی است، را در نظر بگیرید. انتقال روند کاری به حالت دیجیتالی نه تنها نیاز به پرداخت هزینه کاغذ دفترچه های شغلی را از بین می برد، همچنین زمانی که مدیر برای آن صرف می کند را ذخیره می کند.

 

 

شرکت یارگان دارای رتبه سه تولید نرم‌افزار از شورای عالی انفورماتیک واجد تخصص لازم در تولید و مشاوره در تولید نرم افزارهای (وب ، موبایل و دسکتاپ) است.

برای اخذ اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌ 88991720 021  تماس برقرار کنید.